Bleach: Thousand-Year Blood War Kill the Shadow
S1, E4: The Wandenreich mobilizes the Stern Ritter to annihilate the Soul Society; the Stern Ritter create a distraction to easily enter the Soul Society to bring carnage to the Soul Reapers.