A Body in the Basement Killer in the New Neighborhood
S1, E1: In 1978, a shocking murder in broad daylight terrifies a small Illinois town; it goes unsolved for years, until an elite team of investigators uses cutting-edge technology to dig up new clues and lay a cunning trap to catch a killer.