Yamada-kun and the Seven Witches Kiss Me, Okay?
S1, E2: Ito Miyabi, who loves supernatural phenomena, joins the Supernatural Studies Club. Miyabi shows off her supernatural paraphernalia so proudly that Yamada and the others can't tell her the truth: they only want to use the clubroom to kiss.