S1, A2: Carlos Bilardo, Diego Maradona, Simeone en een stad als Sevilla. Een explosieve mix die zijn leven en voetbalstijl voor altijd heeft veranderd. De eerste problemen treden op tijdens het seizoen 2020-21. We leren Simeone kennen als hij verliest. De warmte van zijn familie is nu meer dan ooit nodig.