S2, A13: Samantha steekt zich in de schulden als ze flink wat geld verliest in Las Vegas. Dan komt ze haar ex-baas, miljardair Winston Funk, tegen. Misschien kan hij haar helpen. Dena en Andrea vragen elkaar om een gunst.