S1, A7: Bing vindt een kikker in de tuin en wil haar houden, dus hij en Sula maken voor de kikker een huis in een emmer. Maar Kikker vindt haar nieuwe huis niet leuk en hopt eruit. Misschien hebben ze er niet goed over nagedacht wat Kikker écht nodig heeft in haar huis.