S2, E18: When Sandy becomes the honorary chairman of the Newport Beach charity yard sale, he solicits help from Trey (recurring guest star LOGAN MARSHALL-GREEN), who has his first confrontation with the Newpsies. While Sandy auctions off Newport's finest, Kirsten and Carter (recurring guest star BILLY CAMPBELL) share a table. When one of the auction's most expensive pieces goes missing, Ryan and Seth could also use some help. Meanwhile, Trey looks for a more permanent place to live as the Cohens welcome yet another houseguest.