S2, E10: As Kane’s mental faculties deteriorate to a new low, Sentinel editor, Sam Miller, is about to break a story that will destroy him. But unbeknownst to Kane, Kitty is the true threat as she decides where her loyalties lie. As the odds stack up against Kane, he will be forced to reveal the unthinkable to stay on top.