Law & Order: Organized Crime Lago D'Averno
S5, E5: Eli's police career ramps up with his first kill on the job, landing him at deeper odds with Stabler and his family; the Camorra begins to fall apart, forcing its leader to come out of hiding and putting OCCB in direct danger.