Single Parents Lance Bass Space Cump
S1, E22: After Will realizes he forgot to send in Sophie’s deposit for space camp, he must woo the owner of the company, Lance Bass, in order to get her spot at camp back. Meanwhile, the twins’ grandmother shows up wanting more time with Amy and Emma during the summer, causing Douglas to spin; and Poppy deals with unwanted old feelings for her ex Ron as she helps him plan his wedding.