Landline
S4, E5: When Coach's liaison with the school nurse gets messy, vice principal Jess must enforce a new, “no fraternization” policy among the teachers. But the tables soon get turned when she finds herself attracted to the hot new science teacher. Meanwhile, Nick is enjoying being Schmidt and Winston’s secretary, after the loft gets a new home phone.