S8, E20: Susan tries to build a car for M.J.'s soapbox derby; Bree's attorney, Trip (Scott Bakula), asks her to come clean about her past exploits; Lynette tries to cause trouble between Tom and his girlfriend; Renee learns that Ben has a secret.