S4, A22: Calvin, Vanessa's gezellige vader, heeft ruzie met zijn vrouw Jasmine en wordt uit huis geschopt. Hij trekt in bij de familie Kyle, eet al snel alles wat er voorhanden is en houdt iedereen wakker met zijn luide gesnurk. Een gefrustreerde Michael komt met een slim plan om Calvin weer naar huis te krijgen.