S6, A9: Jar Jar Binks' dierbare koningin Julia van de planeet Bardotta is ontvoerd door de bloeddorstige Frangawl-clan om een duistere en eeuwenoude voorspelling te vervullen. Vertegenwoordiger Binks en Jedi-meester Windu moeten de vermiste koningin vinden voordat de clan de macht kan overnemen.