Grey's Anatomy Let's All Go to the Bar
S16, E9: Jo becomes a safe haven volunteer and gets a call that a baby has been dropped off at Station 19; Meredith moves forward with her life after facing the medical board; Jackson takes a big step in his budding romance with Vic.