Vanderpump Rules: Jax & Brittany Take Kentucky Let's Make a Baby
S1, E3: Brittany's best friend confronts Jax for belittling Brittany; Brittany's brother and sister-in-law throw a fundraiser to have a baby via in vitro fertilization, but Jax's plan to be a hero backfires; Jax's claims about Brittany causes skepticism.