Leun op mij
S3, A15: Simone en Alex bereiden zich voor op hun strijd tegen nieuwkomer Amber tijdens het ASA-optreden. Noahs vader Bobby keert terug om Noah te helpen met zijn drankprobleem en vaderschap. Miss Christine en de neven Duke en Rashad komen naar de stad, tot ergernis van Carlotta en Cassie. Dan doet Leon Cotton een aanbod.