Arabian Inferno Life and Death in the Dunes
S1, E3: The Arabian Desert is one of the most challenging places on earth, but the animals here are resilient and specialized. Even for the hardiest inhabitants, death’s never far away. Creatures must seize every opportunity to find food, shelter and water. Adaptability is the key to dune survival.