Hollywood Medium With Tyler Henry Lil' Kim, Jamie-lynn Sigler and Lance Bass, Dr. Drew
S2, E21: Lil' Kim is reunited with her beloved soulmate, The Notorious B.I.G; best friends Jamie-Lynn Sigler and Lance Bass have a joint reading; Dr. Drew is converted from skeptic to believer.