Shameless Liver, I Hardly Know Her
S4, E10: Fiona goes off the rails – violating multiple terms of her probation by partying with Robbie's degenerate friends. When the family doesn't hear from her, it sends them into search party mode, not too unlike their past experiences with Frank.