The Replacements London Calling
S1, E20: When K's father shows up and takes CAR back to Britain with him, Riley and Todd decide they need to go and find CAR and bring him back to America. They both get accepted to the British Spy Academy, where CAR is now working as a professor. When K and Dick come after the kids, it soon turns into a Daring family adventure to get CAR back and save the Spy Academy from an evil villain.