Look Closely and You Might Hear the Truth
S8, E19: The fate of the hospital rests on the vote of an incapacitated board member. Archer helps a mother with a rare stem cell disease while Hannah treats the woman’s pregnant daughter. Charles encounters a schizophrenic patient with a serious hearing impairment.