Lorelai? Lorelai?
S7, E20: As her final examinations approach, Rory has a scary dream about her future. Richard and Emily announce that they are going to buy a pied-à-terre in New York City--but Rory has some news that might change their plans. Later, Lorelai rocks a karaoke bar with a serenade to Luke.