Loretta Swit
S5, E2: When Miss Piggy plants a scoop in the tabloids about Kermit and her, he blows a gasket and fires the pig. Piggy swears the show can’t go on without her, but the hotheaded frog doubles down, replacing her with guest star Loretta Swit. The diva starts to pack her bags – but when Loretta and Kermit get a little too cozy, she settles on a better plan! Prepare for manic Muppet mayhem in this maniacally mirthful episode, with highlights including Veterinarian’s Hospital with Nurse Loretta; Rowlf and the gang rehearsing “Auld Lang Syne”; Miss Piggy’s showstopper “Some of These Days”; and Pigs in Space with two First Mate Piggys!