Haven Lost & Found
S4, E4: As Duke attempts to focus Jennifer’s trouble to pinpoint Audrey’s whereabouts, Nathan and Dwight’s attention is diverted by a series of children disappearing under seemingly impossible circumstances. Elsewhere, time is running out for William, who must convince Lexie to take a leap of faith—or suffer deadly consequences.