Legendary Locations Lost and Found
S1, E3: Josh Gates investigates the disappearance of millionaire Jim Thompson in Malaysia; Josh visits an ancient city in Cambodia to explore the reasons why it collapsed; Josh observes a celebration of death in Bolivia.