Once Upon a Time Lost Girl
S3, E2: Peter Pan offers Emma a map that will help her find Henry, but she must come to terms with who she is in order to use it; Mr. Gold gets unexpected advice; Charming works to stop Snow from accepting a deal from the Evil Queen.