The Black Widower: The Six Wives of Thomas Randolph Luckiest Son of a Gun
S1, E1: After the shooting of Sharon Causse in an apparent home invasion, detectives question who committed the crime: her handyman or her husband, Thomas Randolph; as police dig, they discover Sharon's murder wasn't the only death surrounding Randolph.