S1, A2: De koraalriffen van Arabië zijn de thuisbasis van een aantal van de meest indrukwekkende illusionisten in de natuur. Dieren kunnen van kleur veranderen, in een oogwenk transformeren en een bijzondere show opvoeren. En dat allemaal omdat in deze gevaarlijke wateren een goede vermomming cruciaal is.