ONIMAI: I'm Now Your Sister! Mahiro's Close Encounter
S1, E3: Mahiro dashes to the bathroom, only to find it already occupied by a high school girl he's never met; this fashionista turns out to be Mihari's former middle school classmate, Kaede.