S6, E1: In the season 6 premiere of The Americans: it’s autumn, 1987, and as a major arms control summit looms, Elizabeth is pushed to her limits as never before. Philip, meanwhile, has settled into running the newly expanded travel agency – until an unexpected visitor makes a disquieting request.