Make No Mistakes, He's Mine
S4, E8: Vic's love life is complicated again as she learns of a shocking secret; Andy grows frustrated at Sullivan for undermining her authority; Maya struggles to keep her jealousy at bay when one of Carina's old flames comes to visit.