Manternity
S3, E18: Dre considers taking paternity leave after he realizes that Zoey is arguably the best child and their bond developed while he was unemployed when she was born. Meanwhile, Bow tries to hide her pregnancy in order to get a promotion, and Ruby convinces the kids that their nanny, Vivian, is stealing from them.