Hollywood Medium With Tyler Henry Maria Menounos, Retta, Pia Toscano, Larry Birkhead
S2, E6: Maria Menounos receives messages of comfort; Retta's late grandmother has warnings about her health; Pia Toscano connects with her grandfather; Tyler connects with Anna Nicole Smith, leaving Larry comforted and thrilled.