Mark Hamill
S4, E17: When Luke Skywalker, C-3PO and R2-D2 burst through a wall backstage in search of Chewbacca, the Muppets promptly make them the show’s guest stars. No way Luke’s performing in a variety show, though, as he’s on a mission. But Luke’s cousin, Mark Hamill, is happy to oblige – even if it means gargling Gershwin with ousted guest star Angus McGonagle! The Force is with the Muppets on this rousing episode, which features heroes from a galaxy far, far away commandeering the Swinetrek in Pigs in Space; Scooter performing “Six String Orchestra”; and Mark Hamill joining the Argyle Gargoyle in a gorgeously gargled rendition of “Summertime.”