Mayham
S6, E3: Silvio divides the spoils from Paulie's latest score, and heads off a territorial impasse between Bobby and Vito. Carmela turns to an unexpected source for some help with A.J.; Christopher turns to an old writing acquaintance, J.T. Dolan, for help in a new venture.