Merlí Merlí
S1, E2: Merlí encourages his class to participate in the literary contest by cheating, uses Plato to help Ivan, a student with agoraphobia, and takes an interest in the mother of another; meanwhile, Bruno reveals a personal secret to his friend Tania.