9-1-1 Merry Ex-Mas
S2, E10: During the holidays, the first responders must deal with a stampede at a toy store, a mistletoe stunt gone awry and neighbors competing in a Christmas light showdown; Bobby contemplates his future with Athena; Chimney and Buck try to help Maddie.