Modern Family Message Received
S5, E22: Jay, Gloria and Manny challenge each other to step outside their comfort zone and try something new. Mitch and Cam’s wedding is getting too big and costly so they resort to selling a couple of their prized possessions, and the kids play a joke on Phil and Claire.