The Mindy Project Mindy Lahiri Is DTF
S4, E17: In search of a no-strings-attached hookup, Mindy dabbles with online dating. After a few embarrassing encounters, she steps up and asks for what she wants. Jody accidentally invites everyone over for a viewing party of the office’s favorite TV show.