Mickey Mouse Funhouse Minnie Goes Ape!; Dino Doggies
S1, E5: While cleaning up the Funhouse after a big, silly windstorm, Donald discovers an adorable baby gorilla; it's picture day, but Pluto and Teddy just can't stay still.