Trickster Mirage on D. Hill
S1, E1: In the year 203X, a security robot goes on a rampage in Shibuya. Nakamura Nao, a police detective, commissions detective Akechi Kogorou to solve the case, but Akechi, along with Inoue Ryou, is already heading toward the robot's manufacturer.