RelationShep Moment of Truth
S1, E6: Peyton fits in perfectly on a getaway to Shep's family farm; Priscila proves to be the perfect partner on a trip to Shep's parents' mountain house; feeling conflicted, Shep talks with his mother and is reminded to follow his heart.