Money, Power, Private School
S2, E3: Fashion rep Nancy lands CRISP a promising gig, though not for the money or clientele that Ben and Cam had hoped for. Rachel bestows a lavish gift on Ben after learning that he and Julie may be parting ways. Cam goes into the dealing business with Domingo to help raise money for a river-view apartment. Rene shoots a Rasta Monsta viral video with Wilfredo Gomez, and gets closer to his girlfriend Debbie.