Peacemaker Monkey Dory
S1, E5: Adebayo’s fortuitous find sends the team to the Glan Tai Bottling Company, a distribution hub for the aliens’ food supply – and the perfect location to encounter a full-fledged invasion. Meanwhile, Auggie appeals to Detectives Song and Fitz, but his case is complicated by the arrival of Murn’s mysterious contact, Caspar Locke.