The Garden of Sinners Murder Speculation Part A
S1, A2: In the winter of 1995, Mikiya Kokutou passes a young woman during a late night stroll in the snow. Clad in a striking white kimono and bearing an enigmatic gaze, Shiki Ryougi smiles at Mikiya who stares back with curiosity. As they become acquaintances through lunchtime conversations, Shiki begins opening up to him, with Mikiya learning about her unique upbringing.