Scrubs My Dirty Secret
S3, E9: The doctors get a refresher course in Sex Ed. as they all face some rather awkward intimacy issues; Scott Foley and Barry Bostwick Guest Star. -- Elliot's (Sarah Chalke) discomfort with sex and the proper terms for the human sexual organs reaches a new high after she performs a pelvic exam on an elderly woman with surprising results. J.D.'s (Zach Braff) patient, Mr. Cantwell (guest star Barry Bostwick) refuses to have surgery for prostate cancer because he doesn't want to risk his sexual relationship with his wife. Meanwhile, Dr. Cox (John C. McGinley) can't find the time to have a sexual relationship with Jordan (guest star Christa Miller Lawrence) and Carla (Judy Reyes) surprises Turk (Donald Faison) with the news that she's decided they should abstain from sex until their wedding -- a decision she ultimately reevaluates when she needs a little comforting.