My Fifteen Seconds
S3, E7: The lines between friends and colleagues are blurred as the doctors share each other's personal struggles in the workplace; Tara Reid and Christa Miller Lawrence Guest Star. -- As J.D.'s (Zach Braff) relationship with Danni (guest star Tara Reid) progresses, he and Dr. Cox (John C. McGinley) are forced to spend more time together outside of the hospital, to Perry's great chagrin. However, their antics, designed to sabotage each other, end up only aggravating Jordan (Christa Miller Lawrence) and Danni. Meanwhile, as they each deal with problems in their own relationships, Carla (Judy Reyes) and Elliot (Sarah Chalke) work to find their own balance between their personal and professional relationships. Dr. Kelso (Ken Jenkins) accidentally punctures his eardrums giving the hospital staff an opportunity to tell him how they truly feel about him. Donald Faison and Neil Flynn also star.