My First Girlfriend Is a Gal My First Time Begging for It
S1, E1: Hashiba Junichi is a high school student who desperately wants to lose his virginity. His evil friends force him to ask out a gal in his class, Yame Yukana, so he begs her to date him while kneeling on the ground.