My Miracle
S5, E22: A warehouse blaze puts the fire and rescue squad at risk; Dawson's father overstays his welcome at Dawson and Casey's home; Casey fights for his first responders bill; Mouch makes a serious decision; Herrmann tries to make a young boy smile.